Retourbeleid
Bij Het Prijzenpaleis streven we ernaar dat al onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. We begrijpen echter dat er momenten kunnen zijn waarop je niet helemaal tevreden bent met je matras. Daarom bieden wij een klantvriendelijk retourbeleid. Lees hieronder de voorwaarden en stappen voor het retourneren van een product.
1. Retourtermijn
Je hebt het recht om je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst van het matras te retourneren. Als deze periode voorbij is, kunnen we helaas geen retourzending of omruiling meer accepteren.
2. Voorwaarden voor Retourneren
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Het matras moet in zijn originele staat verkeren en vrij zijn van vlekken, scheuren of andere beschadigingen.
- Het matras moet in zijn originele verpakking zitten of goed verpakt zijn om schade tijdens transport te voorkomen.
- Matrassen die zijn aangepast of op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.
- Als je een actie product hebt gekocht waarbij het retourneren is uitgesloten, dan kun je dit product niet retourneren.
3. Retourproces
Om je retourproces te starten, volg je de volgende stappen:
- Stuur een e-mail naar info@hetprijzenpaleis.be met je bestelnummer en de reden voor retour.
- Je ontvangt vervolgens een retourlabel en instructies voor het retourneren.
- Verpak het matras zorgvuldig in de originele verpakking of een vergelijkbare doos.
- Plan een ophaalafspraak met onze vervoerspartner.
4. Retourkosten
De retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het product beschadigd of defect is bij ontvangst. In dat geval zorgen wij voor een gratis retourzending.
5. Terugbetalingen
Zodra we je geretourneerde matras hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een bevestigingsmail. Als de retourzending wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en binnen 5-10 werkdagen teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.
Houd er rekening mee dat eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling niet worden terugbetaald.
6. Omruilen
Wil je liever je matras omruilen voor een ander model of formaat? Neem contact met ons op via 0475/48.22.06 , en we helpen je graag verder. Het omruilen van producten is alleen mogelijk binnen de retourtermijn van 30 dagen en mits het product in goede staat verkeert.
7. Uitzonderingen
De volgende producten komen niet in aanmerking voor retourzending of omruiling:
- Matrassen die tekenen van gebruik of beschadiging vertonen.
- Speciale bestellingen, zoals op maat gemaakte matrassen.
- Accessoires zoals kussens, matrashoezen en beddengoed kunnen alleen geretourneerd worden als ze ongebruikt en in de originele verpakking zijn.